Mielőtt felkeresi a márkaszervízt, kérjük ellenőrizze, hogy a hiba garanciális keretek között orvosolható-e, mivel az alábbi esetek nem minősülnek garanciális problémának:
- A készülékről már lejárt a gyártó által adott garancia
- Szoftveres problémák (kivéve, ha az adathordozó – hdd vagy ssd meghajtó – meghibásodása okozza)
- Javítási kísérlet történt más szervíz által
- A készülékbe folyadék került
- A készülék külső behatásra megsérült
Amennyiben a fentiek bármelyike fennáll kérjük kattintson IDE – egyéb eseteben kérjük az alábbi szervizek közül válasszon:
Lenovo Ideapad, Yoga, Legion, Tablet termékek esetén:
1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Telefon: + 36 1 270 7600
THINK termékek (ThinkPad, ThinkBook, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkVision)
A Think termékek központi és helyszíni garanciális szolgáltatásait a hivatalos szerviz partnerek hálózata biztosítja (a készüléket ezekbe a szervizpontokba viheti be javításra). Ha szeretné, akkor a készüléket közvetlenül a kereskedőhöz is visszaviheti, aki érvényesíti Önnek a garanciális szolgáltatást.
Aloha Informatika Kft. | 1117 Budapest, Irinyi József u. 30. | (36) 1 372-0325 | alohaszerviz@alohainformatika.hu |
C Szerviz Kft. | 2040 Budaörs, Vasút u. 15. | (36) 1 451 3580 | c-szerviz@chs.hu |
Delta Services Kft. | 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. B2/4-1. | (36) 1 437-5250 | itszerviz@delta.hu |
Duna Elektronika Kft. | 1183 Budapest, Gyömrôi út 99. | (36) 1 666-1630 | service@dunaelektronika.com |
4iG Nyrt. | H-1107 Budapest, Makk utca 9-11. | (36) 1 270-7600 | ugyfelszolgalat@4ig.hu |
Entegro Kft. | 1119 Budapest, Fehérvári út 84/A | (36) 1 371 0270 | szerviz@entegro.hu |
Nádor Rendszerház Kft. | 1152 Budapest, Telek u. 7-9. | (36) 1 470-5022 | service@nador.hu |
SERCO Informatika | 1037 Budapest, Bécsi út 314. | (36) 1 272-2140 | service@serco.hu |