Lenovo laptop szerviz – garancián belül

Mielőtt felkeresi a márkaszervízt, kérjük ellenőrizze, hogy a hiba garanciális keretek között orvosolható-e, mivel az alábbi esetek nem minősülnek garanciális problémának:

  • A készülékről már lejárt a gyártó által adott garancia
  • Szoftveres problémák (kivéve, ha az adathordozó – hdd vagy ssd meghajtó – meghibásodása okozza)
  • Javítási kísérlet történt más szervíz által
  • A készülékbe folyadék került
  • A készülék külső behatásra megsérült

Amennyiben a fentiek bármelyike fennáll kérjük kattintson IDE – egyéb eseteben kérjük az alábbi szervizek közül válasszon:

Lenovo Ideapad, Yoga, Legion, Tablet termékek esetén:

4iG Nyrt. – hardver szerviz

1013 Budapest, Krisztina krt. 39.

Telefon: + 36 1 270 7600

THINK termékek (ThinkPad, ThinkBook, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkVision)

A Think termékek központi és helyszíni garanciális szolgáltatásait a hivatalos szerviz partnerek hálózata biztosítja (a készüléket ezekbe a szervizpontokba viheti be javításra). Ha szeretné, akkor a készüléket közvetlenül a kereskedőhöz is visszaviheti, aki érvényesíti Önnek a garanciális szolgáltatást.

Aloha Informatika Kft.1117 Budapest, Irinyi József u. 30.(36) 1 372-0325alohaszerviz@alohainformatika.hu
C Szerviz Kft.2040 Budaörs, Vasút u. 15.(36) 1 451 3580c-szerviz@chs.hu
Delta Services Kft.1044 Budapest, Ezred utca 1-3. B2/4-1.(36) 1 437-5250itszerviz@delta.hu
Duna Elektronika Kft.1183 Budapest, Gyömrôi út 99.(36) 1 666-1630service@dunaelektronika.com
4iG Nyrt.H-1107 Budapest, Makk utca 9-11.(36) 1 270-7600ugyfelszolgalat@4ig.hu
Entegro Kft.1119 Budapest, Fehérvári út 84/A(36) 1 371 0270szerviz@entegro.hu
Nádor Rendszerház Kft.1152 Budapest, Telek u. 7-9.(36) 1 470-5022service@nador.hu
SERCO Informatika1037 Budapest, Bécsi út 314.(36) 1 272-2140service@serco.hu